WPFunnels

Sklep internetowy bez zaplanowanego i wdrożonego scenariusza sprzedaży nigdy nie zarobi tyle ile mógłby gdyby taki scenariusz miał.

Wielu właścicieli sklepów w Internecie nie przywiązuje do tego wagi. Wynika to w dużej mierze albo z niewiedzy, albo z lenistwa. Dla kogoś takiego ważne jest żeby założyć sklep internetowy i co ma się przez niego sprzedać to się sprzeda. POtem pompowane są pieniądze w kampanie reklamowe i... Prawdopodobnie nigdy nie dowiedzą się ile sklep mógłby przenieść dochodu, gdyby zostały zastosowane pewne (dziś wcale nie skomplikowane i dostępne dla każdego) mechanizmy mające na celu optymalizację procesu zakupowego.

Standardowy proces zakupowy w WooCommerce

Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem sklepu na WooCommerce zapewne doskonale wiesz jak przebiega proces składania zamówienia.

Krok 1: Wybór i wrzucenie produktu do koszyka

Widok standardowego koszyka w WooCommerce
Wygląd koszyka WooCommerce

Standardowy wygląd koszyka prezentuje się jak powyżej. Prosty, czytelny, czego chcieć więcej.

Krok 2: Przejście do zamówienia

Tu w zasadzie Klient robi całą resztę, a więc wprowadza swoje dane, dane do wysyłki, wybiera metodę płatności i ostatecznie zatwierdza zakup.

Po sfinalizowaniu płatności i realizacji zamówienia sprzedaż jest domknięta.

Widok standardowej kasy w WooCommerce

Huraaaa! Sprzedaliśmy produkt :) To świetna wiadomość!

Zastanówmy się jednak czy moglibyśmy sprzedać więcej. Pewnie tak, gdyby Klient po złożeniu zamówienia, wrócił na sklep i ponowił procedurę dla kolejnego produktu. Jak Ci się wydaje, na ile jest to prawdopodobne?

A gdyby wewnątrz procesu zakupowego dołożyć możliwość realizacji kolejnego zakupu? Powiesz, że to przecież jest w WooCommerce i ma wbudowany cross selling. Jaki to problem na stronie koszyka wyświetlić propozycje innych produktów.

Standardowy koszyk WooCommerce z widokiem produktów w opcji Cross Selling

Jest taka możliwość i to jest świetne! Wyobraź sobie jednak, że może to działać nieco inaczej.

Załóżmy, że Klient nie reaguje na crosselling, idzie dalej do realizacji tego co wybrał wcześniej. Co więcej dokonuje już jego zakupu!

To właśnie idealny moment, na specjalną propozycję dla niego :) Gdy Klient produkt zakupił, jest przez krótką chwilę zalany endorfinami, to chwila kiedy jest skłonny dokupić coś jeszcze. Uwierz, że może to zrobić, jeśli dołożysz mu jeszcze więcej szczęścia :)

W tym miejscu wkracza wtyczka WPFunnels :)

Twój sklep sprzeda więcej

W kroku 1 sprzedałeś produkt, Ty i Twój klient jesteście zadowoleni. Czas na to aby zadowolenie obu stron jeszcze podkręcić. Oto jak możesz to zrobić.

Wybierz wersję wtyczki

Zainstaluj i aktywuj wtyczkę, którą pobierzesz z bezpłatnego repozytorium WordPress.

Drag & Drop Sales Funnel Builder for WordPress – WPFunnels
Create highly converting sales funnels within WordPress using a visual drag and drop funnel builder, WPFunnels.

Wersję PRO z pełną funkcjonalnością znajdziesz na stronie twórcy rozszerzenia. To chyba najatrakcyjniejsza cenowo wtyczka do obsługi lejków z tak ciekawymi funkcjami. Oferta lifetime jest naprawdę świetna!

WPFunnels

Twórz lejki sprzedażowe i analizuj proces zakupowy na każdym jego etapie. Wdrażaj upsells i downsells dzięki czemu wartość zamówień w sklepie może się widocznie zwiększyć.

Dostępna jest licencja roczna, a także lifetime!

Kup WPFunnels PRO

Ten artykuł ma dalszą część. Chcesz przeczytać całość?

Zarejestruj się bezpłatnie, aby przeczytać ten post do końca oraz mieć dostęp do wszystkich innych wpisów dla zarejestrowanych subskrybentów.
Udało Ci się zapisać do Wooj
Świetnie! Przejdź teraz do kasy, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich treści premium.
Błąd! Nie można się zarejestrować. Nieprawidłowy link.
Witamy ponownie! Udało Ci się zalogować.
Błąd! Nie można się zalogować. Proszę spróbować ponownie.
Sukces! Twoje konto zostało w pełni aktywowane, masz teraz dostęp do wszystkich treści.
Błąd! Transakcja Stripe nie powiodła się.
Sukces! Twoje dane rozliczeniowe zostały zaktualizowane.
Błąd! Aktualizacja informacji rozliczeniowych nie powiodła się.